Jätte mysig dag!

Igår fick jag tillbaka känslan man hade när man var mammaledig. Carro och Charlie kom till oss på frukost kl 9 och vi traggade massa när barnen busade, det skiljer ju ett år men nu var charlie väldigt nyfiken på Walles saker och Walle visade gärna dem även om han hela tiden sa min bil, min traktor. . allt var hans haha!




På eftermiddagen smsade jag Anna och frågade om dem inte skulle stanna jos oss och fika när hon hämtat Hedda och 15min senare satt vi och drack kaffe, älskar impuls! Barnen gick verkligen bananas på Walles rum hihi.. Stackars Hedda ville inte åka hem..
Lilla Harry var däremot väldigt lugn.










Tack för en mysig dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0