Lördagen. .

Äntligen blev våran dejt av med Mia, Rasmus, Ida och Sebbe! Det såg mörkt ut då Walle blev dålig natten till torsdag, han fick riktiga krupp anfall och Rickard var hemma med honom i torsdags och jag i fredags. Linda som skulle vara barnvakt var också krasslig. Men i fredags kväll var Walle mycket bättre och sov hela natten till lördagen och ingen hosta. Linda var oxå frisk på lördagen så dem tog hand om Walle som det var planerat. Han hade varit jätte duktig, dok nästan inte ätigt något men det är ju som vanligt tyvärr, börjar tycka att det är riktigt jobbigt!
Jag och Rickard njöt av lång sovmorgon och är tacksamma att walle fick vara i broby. Vi behövde liten egentid.
Bjuder på några bilder!!








Skaldjurssoppan vi hade till förrätt var jätte god om jag får säga det.. Rickard gjorde den mest och jag hittade receptet..lite vitlöksbröd till mums!

Dessa bilderna är från i fredags..
Såå duktig med att inhalera, hade vi inte fått denna sist med oss hem hade vi fått åka in så skönt att ha den..

Leksakerna var mera sugna tydligen. .



Fick tvätta snutten för det hände liten kräk olycka. .

Drog fram massa saker..


På lördag är jag ledig så skönt, men så ska Rickard och Walle till Malmö med hans familj så lite typiskt att jag är fri..


Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0