Födelsedagen!

I fredags firade vi svärmor som fyllde år, kusinerna busade och hade även lite mys..




Så trött i fredags jobbade 8-18.30.. Åkte hem från svärmor vid 21.30 men Walle har börjat vakna vid 05.45 igen lite tidigt på helgen haha!

I lördags var det min födelsedag! Jag fick fina presenter av mina killar, mugg av Walle och presentkort på Vero Moda och en ansiktsbehandling med massage på hälsa och helhet av Rickard! Jätte glad!

På eftermiddagen kom Sofie och mamna på fika, sofie har permission i helgen blev glad att hon orkade komma hit, hon kunde inte vara med på kvällen för några var förkylda så vi bestämde att hon o mamma kom på eftermiddagen, sofie ska inte vara ensam så mamma åkte hem med henne sen!

På kvällen kom sen Svärföräldrarna och Anton, Farmor, Petra, Robban, Philip och David :-)
Jag fick Pengar, mera pengar på Vero moda, presentkort på ruth och hilding, termos mm.


I förmiddags tog vi en kall problem brr..
Stannade lite och lekte..





I eftermiddags kom Bella och Ebba ♥
Massa bus och mycket kurra gömme haha!





Tack för helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0