Förkyld och hemsk hosta igen..

Åh trött på förkylningen nu, han han vara frisk typ 2 veckor. .
Igår var det illa han ville sova på förmiddagen men blev 30min då vaknade han av att han hostade tills han spydde..han sov ute då sittandes i vagnen. . Sen blev det mera kräk pga hostan. .
Han kom inte till ro på eftermiddagen så blev ingen vila! När han skulle sova för natten gav vi mollipect och bricanyl men han fick bara sova 30min..Inget funkade.
Vi åkte in och han fick andas in adrenalin och han somnade efter det då var kl 01 :-( han var helt slut. Maktlös..
Vi åkte hem och han sov bra!

Idag sov han 2tim i min famn vid lunch och nu har han sovit 1tim håll tummarna för natten ♥
Fina vänner vi har tack för ni tänker på oss!

Clementin var ända som dög till lunch. .






Klättrade upp själv i fåtöljen, nöjd!






Detta för för en stund sedan, somnade efter vällingen hos mig..



Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är hemskt när de är dåliga och man provar allt och kämpar men inget hjälper. Man känner sig så maktlös. Hoppas han är på bättringsvägen nu och att natten blir bra. Kram på er.

2014-02-10 @ 21:15:45
URL: http://corneliasochneosmamma.blogg.se
Postat av: Ullis

Lille Walle❤️Hoppas natten blir ok! Kram

2014-02-10 @ 21:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0