Såå ledsen. .

Jag är så ledsen, kan han inte få vara frisk mer än 4-5 dagar! I tisdags var det äntligen dax för dagis igen efter sjukdomar förra veckan med hög feber. På kvällen i tisdags fick Walle feber igen, när jag ringde Marie på jobbet i onsdags morse bröt jag ihop allt kändes så hopplöst och visste jag behövdes på jobbet! Rickard hade redan åkt till jobbet när vi vaknade! Snälla Svärmor hade Walle några timmar så jag oxå kunde jobba lite! Vi förlorar mer när Rickard vabbar men samtidigt vill vi kunna ta lite var, dok har Rickard haft svårt för att kunna vara hemma då han fått fixa och trixa med deras personal och sjukdomar, han har ledningsmöte och annat.. Imorgon ska Rickard vara hemma, jag har vabbat 3 fredagar på rad. Ingen poppis månad med så mycket sjukdomar varken för mitt eller Rickards jobb som går på högtryck i december!
Vi har varit inne en vända på akuten ikväll och fått mediciner, han syresatte sig bra så är hemma igen, han hostar exakt hela tiden. När vi kom in på akuten var där mycket folk men hon i luckan fixade så vi gick före! 30min sen körde vi hem, klippkort har vi och sköterskorna säger nästan hej Walle hmm..
Hoppas på lite sömn! Jobb 8.30-18.30 imorgon. .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0