Torsdag. .

Igår började jag jobbet 12.50 och skulle slutat 19.30 men anna hade ingen som kunde hjälpa henne med hennes vinprovning det var missat så jag ställde upp :-) hemma kl 22 i säng, jobbig natt och nu jobb 8.30-18.30..lite gäspig men Rickard är nog tröttare han tog Walle inatt..

Jobbar bara dessa 3 dagarna till sen väntar mera mammaledighet!

Imorgon efter jobbet ska vi hem till Rickards föräldrar på fredagsmys, det ska bli trevligt var så längesen jag var där och längesedan jag träffade dem överhuvudtaget..

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Usch, det lät som en lång dag! hoppas dagen idag blir en riktigt bra dag! kram

2013-11-07 @ 10:13:59
URL: http://www.finafiias.blogg.se
Postat av: Linda

Herregud vilket monsterpass... Förstår att du va trött efteråt :(

2013-11-10 @ 09:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0