Vänner..

Man vet vilka som är ens vänner verkligen! Och ännu mera sen vi fick Walle!
Alla har inte träffat honom men nästan, pga sjukdom har några fått ställa in planerade dejter tråkigt nog..och det köper jag.. Bara tråkigt med sjukdomar, Walle har mä varit sjuk och orsak till planerade dejter. Snart är han 3månader.
Sen har jag vänner jag är ledsen och besviken på..endast ett grattis på facebook.. vad är det att komma mä? räknas inte.. Tur man har riktiga och fina vänner i alla väder ♥ Många pratar jag inte med varje dag men jag vet att dem alltid finns för mig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst ser man det från en annan synvinkel när man får barn själv! ;)

2013-05-09 @ 14:09:45
URL: http://ssandrabrandt.blogg.se
Postat av: Linda

❤❤❤

2013-05-10 @ 18:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0