Nova Lund!

Igår blev det Nova för lite shopping! Det blev bestämt typ kl 10 och kl 11 var vi iväg. Jag, Walle, Petra och Bella, mysig dag! Fick mkt hjälp med Walle så jag hade fokus på mig själv när det gällde shopping, sånt hinner man inte när man går ensam på stan..
Bella ville köra vagnen hela tiden haha! Han trivs i sittvagnen, han ser massa och får vara mera mä!
köpte endast en keps till Walle..


Jag och Petra hitta en snygg väska..

Köpte byxor svarta med små detaljer..

2toppar


En klänning..

Jag åt köttbullar och visst var dem hemlagade..inget tvivel..mina är tom rundare och mindre..

Efterrätt












Kommentarer
Postat av: Malin

Vad gullig du är Walle! Vad roligt med Nova Sandra! De ska jag försöka få Daniel till! 💰💨💨💨💨👍

2013-08-01 @ 11:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0