Älskade Rickard ♥

Efter en väldigt jobbig vecka med sömnlösa dagar och nätter, massa skrik och tårar, tänker inte skriva om denna veckan då säkert jag fått massa kommentarer jag inte vill läsa..
Igår kom Rickard hem från jobbet och sa vi skulle ut och äta på min favvis restaurang rosegarden kl 19.30! Han hade fixat barnvakt, för första gången skulle vi lämna bort Walle..visst han är snart 6mån så på tiden kanske hihi.. Han hade frågat Sofie som blev glad över att få vara barnvakt! Jag åt sushi till förrätt sen buffen den är såå god! Njöt av mitt första glas rött på typ 15månader, det smaka sååå gott! Tack för allt ♥ och tack alla som hjälpt och stöttat oss, extra tack till mamma och sofie ♥



Kommentarer
Postat av: Ida P

Fina R <3

2013-08-10 @ 23:48:52
Postat av: Fia

Fast det är svårt, försök att strunta i elaka kommentarer, vissa människor är faktiskt bara dumma i huvudet!!! Kramar!

2013-08-11 @ 18:32:03
URL: http://www.finafiias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0