En planerad lördag..

Idag har jag vatt ledig och vi hade inga planer, började dagen men att städa,tvätta, Rickard målade lite och körde och slängde flaskor o tidningar..sedan blev det lite slapp i soffan! Jag smsa Petra om vad dem skulle göra ikväll hon skrev det blir hämte mat o film, vi tyckte det lär toppen så hängder nog på där :-)
Först ska jag bara hänga med Bella på hemligt uppdrag, kan berätta sen vad hon ska göra men hemlis änsålänge ;-)
 
Kanske det är dax att börja kolla på lite bebis saker men jag känner ändå så nej vi väntar, nej vi väntar mä det.. vet inte varför på ngt sätt känns det fortfarande väldigt overkligt att vi ska gå med en barnvagn i feb, att vi ska inreda ett barnrum,köpta bebiskläder osv ;-) Men snart dax att inse att det faktiskt är så hihih..
 
Igår kväll hemma hos Petra satt jag o Ebba o mös själva i soffan då klappa Ebba mig på magen så sa jag där är en bebis, då tog hon direkt ut sin napp o pussade min mage ;-) sötaste!!
 
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åhh söta Ebba! Kolla på saker när du känner för det, ingen brådska ju :-) puss

2012-09-08 @ 20:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0