Mätt o trätt..

Japp nu är jag en tröttis, nyss käkat god mat jag gjorde snitzel mums blev det! Rickard kommer snart hem från träningen då får han oxå lite mat! Orkade egentligen inte laga mat men vad gör man när man redan tatt upp kött som måste tilllagas :-/
Idag skulle jag varit ledig men fick jobba 8-13 då vi hade mycket varor att packa upp! Vi fyllde inte på så mycket igår direkt för vi hade lite kvälls jobb igår när vi stängt.. vi skulle torka alla hyllor o dem flesta flaskor skulle hoppa ett eller flera steg då vi skulle göra plats för nyhet så det va fullt ös!!!
Imorgon börjar jag 12.50 men ska åka in tidgare och kolla lite presenter till Bella inte hittat ngt så wow ännu hoppas göra det imorgon!
På lördag ska jag,rickard,linda,robin,bella o marie ha lite fest här, bella kommer lite senare för hon ska äta på Barbko med Petra o dem! Vi får klara oss utan henne lite själva först,men hon får skynda sig hit ;-) bella fyller ju år på lör därför vi ville göra ngt, någon mera som är sugen så är det bara att höra av sig :-)
Sofie o Bella är i göteborg, dem åkte igår morse, dem har haft ett tufft schema.. eller ja sofie har haft såklart men bella har vatt med henne hela tiden! Dem ska stanna till imorgon kväll så 3 dagar med massa undersökningar,snack med olika läkare,sjuksköterskor,tatt jätte mycket blodprov,gjort 2ultraljud,snackat med patientkordinatorer o kurator..imorgon blir det olika styrketest o ekg.. Ni som inte vet så genom går sofie resan för att få en ny lever!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj det visste jag inte, hoppas det går bra för henne i Gbg och att de har hittat donator som matchar! Kram

2012-03-24 @ 09:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0