Lediga röda dag!!!!

Idag är man ledig som dem flesta! Älsklingen gick upp kl 05, dem skulle samlas på fantasi kl 06 för frukost innan dem skulle hem till Rasmus och kidnappa han för svensexa, dem får en lååång och intensiv dag men oxå jätte rolig får vi hoppas! Han kommer nog bli jätte nöjd med allt kul som väntar!!
Jag har inte gjort så himla mycket idag ännu, slappat men oxå tvättat och städat lite..
jag ska ha 2 fina flickor på besök i kväll på lite middags mys, jag träffar dem för sällan.. Sanra var det inte så längesen jag träffade som Marie, vågar inte ens tänka på när jag träffade Marie senast :-/ Vi har nog alla massa att snacka om ikväll!!! Önskar man blev bättre på att ses!!
På fredag ska vi hem till Ingrid o Gert på lite fredagsmys efter jobbet alltid trevligt, på lördag har Rickard match, det blir att fixa lite inför kvällen och sedan grilla med vännerna!!! En trevlig vecka alltså!!
Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0