Trött..

Tröttheten håller i sig det sägs att det snart ska bli bättre med den, vi får hoppas på det.. Lite jobbigt att vara så trött!
Igår hade jag en lång dag 9-19.30 så det va ju inte så konstigt att jag va trött sedan efter en god middag framför tvn med älsklingen!!!
Imorse körde han ut till sin pappa och hjälpte han några timmar och jag hade inga planer..
Fick ett sms av mamma där det stod vad gör du? samtidigt hade jag skrivit detsamma till henne fast han inte skicka det, läskigt! Hon ville in till stan och köpa lite små saker hon behövde så jag hängde mä! Vi hittade vars ett par fina gympa skor som är bra att ha när man ska ut och gå :-) jag behövde riktiga skor.. varit för snål innan men nu slåg jag till när det va halva priset på dem jag vela ha kostade 1200 så 600kr kändes ok :-) Mamma köpte likadana! Ska ner till henne imorgon innan vi ska va där på middag så får hon och jag ut och gå en runda hihih.. blir middag och handbollsfinal där imorgon!!
Nu ska vi hem till Petra och äta super god mat och umgås,mysigt!!!
Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra mer riktiga skor :) hoppas de kommer mycket till användning :)

2012-08-12 @ 09:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0