Tokig..

Igår när jag skulle åka hem frågade jag vad månadskortet nu kostar från Kristianstad-Rinkaby för jag visste att priserna hade ändrat sig.. det kostade 350kr innan och det tycker jag är helt okej annars 17kr med rabattkort.. Nu kostar det 580kr eller 24kr med rabattkort, det är ju en helt sjukt galet höjning, det ska väll löna sig att åka buss därför man gör det väll? 750kr till Åhus..det är sjukt priser.. aa vad gör man?
 
Idag har det varit en tråkig dag.. Hade snackat med Emelie om att åka till stranden idag.. kände mig jätte trött och lite yr imorse skickade til henne hur dax dem körde ner fall jag kunde åka med dem, men dem va redan i Åhus då för dem bor där tillfället då dem har vattenläcka i sin lägenhet, sen skulle dem till snickarhacken och skulle bara stanna ett par timmar för Emelie skulle iväg 12.30, kändes inte lönt för mig direkt.. Gick o vilade lite till och kände mig bättre sen..
Tittat på film och bara slappat inte direkt haft lust till ngt :-/
 
På lör ska jag ev träffa Anna liten runda efter jobbet eller på kvällen vi får se vad som händer, grabbarna ska träffas och ha en hel dag med massa aktiviteter o fest på kvällen!!
 
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0