Fredag!

Idag är det äntligen fredag dok har jag en väldigt lång fredag framför mig men jobb 9-19.30 :-/ men jag är ledig i helgen tjohoo.. Får se vad vi ska göra imorgon inte kommit fram till ngt direkt ännu förutom att vi ska äta god mat hos Petra och på söndag bjuds det på mat hos mamma :-)
 
Jag skrev ett inlägg igår och berättade att Bella klarade sitt körkort i onsdags men ser att det är borta?! 
Grattis syster så bra jobbat, kör försiktigt nu ;-)
 
Igår efter jobbet stressade jag till Rickards match för att få se andra halvlek stod 1-1 i paus.. men dem förlorade :-( Fick ett sms av Bella på kvällen att hon och sofie satt nere och kollade på matchen, lite chockad där hihih men roligt!
 
Tack för era fina kommentarer!
 
Dax att sätta lite färg på fejset!! Kram på er!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0