En jobbe dag kvar..

Jobb idag 9-19.30 sedan har jag semester en vecka tjohoo..och på måndag bär det av till cypern! Denna veckan har varit tuff på jobbet med långa dagar och mycket varor..lite tröttis.. Ikväll ska vi hem till Petra på lite fredagsmys, spela lite kort och tragga skit.. jag kommer dok inte dit förrän klockan åtta men några timmar orkar jag :-) Imorgon har vi massa att fixa, ska lite ärende in till stan,växla pengar,handla lite små saker,rickard hoppas på att få klippa sig ;-) vi ska tvätta lite,lägga fram kläder och plocka undan lite här hemma för Bella ska bo här en vecka..
Imorgon kväll ska vi hem till Rickards föräldrar och bara ta det lugnt, inte träffats på ett tag och när vi är i väg åker dem oxå iväg så kommer inte ses på ett tag sen heller..ska bli mysigt att träffa dem!
 
Till något tråkigt, Calle på jobbet ska sluta och börja jobba på ett nytt systembolag i Malmö som öppnar i okt tror jag det var, han slutar hos oss sista sept, det är en stor förlust för oss jag gillar Calle väldigt mycket och vi jobbar sjukt bra ihop..Glad för hans skull men ledsen för våran förlust!!! Han letar lägenhet men börjar med att pendla dit,önskar såklart honom lycka till!!
 
Kul med kommentarer från gamla vänner man inte sett på länge, kul ni gör er tillkänna ;-)
 
Trevlig helg!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk att ni snart åker, åh va härligt :))

Tråkigt ang Calle :(

2012-08-24 @ 16:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0