Min lediga helg..

Igår hade vi en tuff dag på jobbet, jag satt i kassan nästan hela dagen och blev extra insatt på morgonen.. En va sjuk på jobbet och det märks jätte tydligt! brukar inte sitta i kassan så mkt men igår blev det så! Igår när jag slutat gick vi hem till Anna o Foffo för lite fredasg mys! Vi åt tacos, drack vin och glass till efterätt! Jag hade köpt med mig ett vin som jag bara älskade när vi provade det i onsdags på jobbet! Det va en nyhet från USA kostade 99kr och heter Red diamond nr 6486! Det är verkligen ett tips om ni gillar fruktiga fylliga viner, mmm smakade så gott! Jag hade det som sällskapsdryck men passar jätte bra till en köttbit oxå :-)
Vi såg lite på idol o traggade skit super mys! <3
Idag sov vi nästan till kl tio så skönt att inte behöva ställa klockan! Vi åkte till Maxi o handlade och ikväll kommer familjen kempner på middag :-) Hoppas maten blir god som vi ska bjuda på! Det blir kortspel o kanske lite tv :-)
vad gör ni i helgen?
ååå Louise läser du min blogg hade jag inte en aning om vad roligt :-)
Grattis till kusin som äntligen klarade sitt körkort i tor, han har verkligen kämpat o jag är så glad för hans skull!!!
Kramizzz

Kommentarer
Postat av: Louise

Visste faktiskt inte att du hade en blogg, förrän nu. Kul och se vad du hittar på ju ;) Kramar!

2011-10-23 @ 10:48:46
Postat av: sandra

Aha louise hur hittade du min blogg då? ;-)

2011-10-23 @ 17:12:25
Postat av: Louise

Jag hittade den via Annas blogg :)

2011-10-25 @ 16:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0