Oj vilken..

Vilken storm det var natten till igår herre gud!! Vi gick och la oss vid tio, halv elva sedan vakande vi runt tolv..Ojoj vad det blåste det var helt galet.. strömmen blinkade flera gånger tog inte många minuter förrän den försvann helt.. det var så mörkt i hela byn..

Vi kunde verkligen inte somna om.. Vi låg och snackade, vred och vände oss hela tiden..
jag la en hel kudde över huvudet men inget hjälpte..Man väntade bara på att det skulle sluta blåsa men icke.. det blev inte många minuters sömn fram till sju då vi gick upp, fortfarande ingen ström.. Vi gick upp och tände ljus och hade vars en ficklampa.. Det vara bara att försöka sminka sig och fixa håret, såg inte fram emot jobbe dagen 8.30-18.30 gäsp..
Rickard går och tittar hur det såg ut i trädgården, vårt bort och stolar var borta som står utanför uterummet.. dem har alltså lyfts iväg över hela räcket och över till gräsmattan helt galet..
men vi ska inte klaga finns dem som drabbats så hårt av detta, mycket som gått i sönder, mkt pengar som bara blåst iväg och massa extra jobb :-( Tänker på mina svärföräldrar vars växthus inte klarat stormen.. Fruktansvärt!
Det gick bra att jobba men man var trött.. Fick lära mig lite nytt igår på jobbet nu som min nya roll som butikskommunikatör hih :-)
Igår när jag kom hem vid 19 satt Rickard upp och sov typ, vi va så trötta..
Idag är jag ledig är skönt och solen skiner :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du e så söt gumman:) jag saknar dig oxå ..senast idag när vi åkte banan båt sa jag till robin att här skulle ni vatt med.

Dom har tennis på hotellet ..men inget för mig,har aldrig testat. Då sa robin att jag kunde va som Rickard den dagen å spelat med honom, sen kunde robin va som dig Sandra när jag ville. Haha:)

Kanske får styra upp en maskerad fest,hade vatt skoj men kanske inte så kul å gå ut så sen,eller vad vet jag hihi:) puss

2011-02-09 @ 23:34:24
Postat av: Linda

Glömde ju skriva att de va tråkigt med Rickards föräldrars växthus:(( hoppas försäkringen täcker. Himla skumt med era ute möbler förresten?puss

2011-02-09 @ 23:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0