Ultraljud!!!

Yes nu ska jag strax hänga med syrran på ultraljud vet inte om tanken är att hon vill att jag ska bli sugen hahaha tror tanken är så,hennes ursäkt är att jag ska hänga med pga min sjukhus skräck,för denna gången är det ju något roligt vi ska på till sjukhuset..puh.. mest rädd för att åka hissen just nu.. puh andas!!!

Sedan blir det jobb till 19,30..

Hoppas Ullis lyckas fixa barnvakt och hundvakt tills på lördag varit kul att ha henne oxå här :-) hon kan bli gansla galen hahaha ;-)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Ha ha ha, snäll bild...Hämnden är ljuv! ;-) Trist jag inte kan komma på lördag, men så är det ibland. Jag får mysa hemma med mina "små" troll istället.

Spännande med ultraljud, önskar jag med hade en syster att följa med! Blev du lite sugen?? Puss

2010-04-16 @ 09:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0