Tandvärk....

AJAJAJ vad jag har ont i munnen.. inte den visdoms tanden jag hade problem med i höstas utan den som är på andra sidan SUCK, varför ska jag straffas mera??!! jag måste nog inse att jag måste ringa tandis imorgon, jag väntar ju med sådant tills jag gråter av smärta och det gör jag strax..hela kinen är svullen nu *RÄDD*

dagen började bra på hälsa och helhet fick en ansiktsbehandling och lite rygg massage behövde jag.. Petra tyckte jag skulle unna mig det så jag gjorde så :-)

sedan mötte jag upp Glenn vi gick till darins och fikade ett par timmar..traggade om allt mellan himel o jord, det behövde vi båda.. * Vänner för livet*



Gick till butiken sedan liten stund, mötte upp ullis hon skulle ha gatoprataren.. Sedan gick jag och köpte några cider tills lördagens bravader..
Nu har jag inte gjort så mycket här hemma, bara plockat undan lite o tvättat..ska fixa mig ngt att äta, älsklingen tränar!!

Ända positiva just nu är att jag hinner träffa mina vänner :-) ska träffa malin imorgon!! Jippi!!!  Hoppas bara att jag mår bättre och inte har så ont då är jag mest sur o kräng..

Stod en liten artikel idag i tidningen juh, och en kund har kommenterat så fint på nätet...hihi..läs nedan..

här kommer man och älskar affären,och man älskar personalens och deras bemötande. Ingen hade kunnat ge mig den hjälpen jag fått. dem ser alltid för KUNDENS eget bästa, inte vad som säljer bäst för dem. jätte tråkigt att det blivit såhär.. jag vill ju inte köpa mobil i "telenor affärer", inte heller "hos tre, eller tele 2 comviq" . Och inte vill jag hämta ut mina bilder på allkopiering. Personalen på aircall gjorde ju hela affären, FAN VAD TRÅKIGT DETTA ÄR:!


Då blev man glad!!  hejsålänge!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ses imorgon gumman! Vet ju inte riktigt var du bor men vi får höras imorgon. Kommer till dig vid 5 :) Hoppas tandvärken släpper, annars får du ringa! Puss på nosen!

2009-05-27 @ 18:33:11
Postat av: Linda

Så fint skrivit av kunden på k-bladet..



Kan man bli annat än glad? :)Ni är så duktiga så :)



Ps. Hoppas tandvärken går över..tänker på dig



puss

2009-05-27 @ 23:05:19
Postat av: kiki

Hoppas han mår bra.

Fint kort.

2009-05-28 @ 00:05:13
URL: http://colorista.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hoppas tanden är bättre gumsan! Skönt att läsa det kunden skrivit, det var ju det vi levde för-ALLA GLADA SNÄLLA KUNDER SOM STÖTTADE OSS I VÅTT O TORRT! Ses o hörs, puss o kram

2009-05-28 @ 20:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0