Jobba, jobba..

Då ska man snart till jobbet, skulle ha börjat kl 15-19,30 idag men Mattias ringde det var någon som va sjuk så ska börja 12,50 istället :-)

Det va underbart skönt igår på stranden, det blåste en del när vi kom vid 10,30 men sedan blev det jätte härligt och ingen blåst..
Glenn o Therese (hans syster) kom oxå ner o gjorde oss sällskap trevligt!!!

Jag o Petra gjorde maxi sedan efter standen, hon handlade till festen på lördag och jag handla lite till oss!!
Det blev en salland o rostbiff på kvällen, va inte sugen på varm mat!!!

Nej om man skulle gå och fixa sig lite!!!

hej svej!!!

Kommentarer
Postat av: kiki

Grattis då stans sötaste:)

Eller har jag fel då jag tror du fått jobbet:) ?

Hoppas Glenn mådde bra när du träffade honom..

Puss

2009-06-28 @ 16:46:37
URL: http://colorista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0