Helgen...

Oj haft fullt upp hela helgen inte hunnit skriva ngt....
I fredags jobbade jag till 19,30, sedan köpte jag pizza till älsklingen och tog mat från kosan till mig...nudlar o kyckling mums!! Vi hade varit tillsammans ett och ett halvt år i fredags tiden går fort..
Vi tittade på fotbollen sedan va ja så trött somnade ganska tidigt...

jag började jobba 9,30-14,30 i lördags, skoj att lära sig ngt nytt hihi!!! Man har alltid att göra så man är aldirg sysslolös..
När jag stod och packade upp varor fick jag syn på PAPPA, ja min kära pappa stamade in på systemet helt ovetande var jag..Blev ganska paff...typiskt pappa att inte förvarna!!!
Han hade kört motorcykel från eskilstuna ner till vinsölv i fredags, där han skulle på date :-) lilla pappa hade träffat en tjej från vinslöv hihi..

När jag slutade gick jag hem o packade grejer sedan åkte jag hem till petra och fixade mig och hjälpte henne lite med det sista..

Va super god mat hon hade gjort mmm...kall marinerad kyckling och fläskfile, egen potatissallad på nypotais,pastasallad,mina pajer,mat muffins,olika kalla såser,gurksallad,morötter i ngt gott,jag har säkert glömt en massa grejer men mm vad gott det var!!!

sedan lekte vi massa lekar hihi.. jordbubbar o glass,grädde till efterätt mmm jätte gott!! Blev inte jätte sent va ganska skönt jag va lite mör hahah... men trevligt hade vi!! saknade dok Ullis o Peter

vi gick upp ganska tidigt och gjorde oss klara för standen.. Härligt!! Vi åkte inte hem förrän vid 16, då va det snabbt in i duschen och sedan hem till patrik o sofie för att grilla med pappa o katarina..mysigt!!
Sedan åkte vi hem vid 21,15 då va vi döds trötta haha!!

Nu väntar snart jobbet!!! puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: JaanaBanana

Vilken skön helg du verkar ha haft. Även om du fick jobba lite... :)

2009-06-29 @ 19:47:08
URL: http://jaanabanana.blogg.se/
Postat av: kiki

Gött är det söta:)

Imorgon börjar jag jobba igen efter 12 härligt lediga dagar:)

Nej vi hörs inget alls.. gått 1 hel månad nu..

Plågsamt, jag tycker ju om honom så otroligt mycket.

Men vi har väl delade känslor där.

Kommer alltid älska den människan tyvärr.

Puss:)

2009-06-30 @ 00:15:48
URL: http://colorista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0