Förlåt igen älskling...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ÄR förlåten, har ju aldrig varit ledsen på dig, inte en endaste sekund! Hoppas allt gick bra med jobbsökandet idag, hi hi. Jag väntar spänt på ett samtal från dem!!! Sov gott, vi hörs imorgon! Puss

2009-06-03 @ 20:59:21
Postat av: kiki

Jag är en vacker människa på insidan.. vill bara må bra igen så jag kan visa den människan.. är så ledsen nu hela tiden o nedstämd..

Orkar inte vara det..

Jag saknar honom så otroligt mycket, hade inte en aning om att han betyde så mkt för mig.. jag älskar den människan. kommer bli en helvetes sommar.. måste komma över..

Ja ring snälla när du vill, ja är för feg för det.

puss

2009-06-04 @ 21:01:41
URL: http://colorista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0