Måndag igen..

Hade inte tid att blogga igår va fullt upp hela dagen.. vaknade av att någon stampade på mitt lilla huvud, men sen när jag gick ner till domus o köpte frukost känndes det bättre! Det va nog värre för honom som låg kvar i sängen och inte ens ville ha någon frukost haha!! Blev lite mycket av det goda igår för älsklingen!! Det blev inte bara jag, carro o linda utan sara smsa mig o undrar om hon o ida fick komma.. visst sa jag!! jenny Johansson smsa oxå och va party sugen så plötsligt blev vi sex tjejer.. vi spelade lite spel och hade trevligt! Vid 21 smsa Rickard mig och fråga om han o Macke fick komma över o självklart fick dem det! va trevligt! Sen kom även en jenny till.. Vid tolv gick vi till grand dok inte carro o sara!! Vilket jag missade och inte sa hejdå suck!! Förlåt tjejer va inte meningen!! Bjuder på några bilder..















Tack Anna för du fixat min blogg!! Du är så dukigt!!

Nu ska jag snart palla mig iväg till jobbet, har en 6dagars vecka framför mig.. Hejsålänge!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Denna festen va galet rolig!! Thanx Puss

2009-01-12 @ 20:21:54
Postat av: sandra

ja mycket trevligt me lite inpuls fest :-) Spel är alltid kul! Synd bara sara inte va helt kry!!

2009-01-12 @ 21:18:56
Postat av: Linda

Det har du helt rätt i Sara, men nästa gång ska vi nog allt få me dig ut ;)

2009-01-14 @ 17:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0