Aaa så synd om mig...

Legat 2 dagar nu på soffan och bara nanat, hostrat och snörvlat.. Inte orkat gör ngt..
i morse va jag tvungen att gå ner på apoteket och handla lite, Rickard slutade halv sex och jag orkade inte vänta på honom..
Jag blev helt slut över att gå den lilla biten puh..Helt genom svett..

Hostat så mycket att jag har ont i hela magen nu ajajaja... Hoppas jag får sova inatt för imorgon måste jag jobba..Känns hemskt att ligga hemma när jag vet hur mycket det är att göra på jobbet..jag älskar ju det men när jag är sjuk så är jag verkligen det.. Sån hära förkylning har jag en gång om året.. suck!!

Rickard va bara hemma nu knappt en timme innan han skulle iväg på fotboll :-( tråkigt...när han väl kom hem skulle ha iväg igen snyft... va likadant igår men jag klarar mig :-) kul med sällskap bara när man legar själv hela dagen..

Skulle fixat håret idag tråkigt att jag är sjuk, ville ju vara fin på torsdag....

vad ska ni alla göra på nyår?? Vi ska hem till Emelie o Fredrik :-)

Nu kallar soffan!!! Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dej!!

2009-12-30 @ 10:49:13
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anna

hahaha!! Jag fick ett litet spykbryt där, haha!

Ja, promenader kan vi väl gå tillsammans, roligare när man går två!! Kanske rent av börja träna ihop?



Puss o hoppas er nyår va fin!

2010-01-01 @ 18:25:30
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0