Saknar..

Jag saknar mina vänner, hinner inte träffa dem så mycket jag önskar.. Många har jag inte umgåtts me på jätte länge känns skit tråkigt.. Jag är kass på att höra av maj ibland men finns några som är lite sämre än mig haha.. Jag ska skärpa maj. Känns som man vaknar,arbetar,lagar mat,ser lite på tv sen somnar jag.. Döds trött efter jobbet.. Fredrik e sjuk.. Tråkigt o arbeta ensam usch.. Nyss käkat lite, älsklingen är och tränar.. La maj på soffan nu med en skvallertidning haha! Godkväll. Puss

Kommentarer
Postat av: Ullis

Men gumman..så känns det ibland(ganska ofta för min del fakstiskt..)men riktiga vänner behöver inte höras av varje dag,man vet var man har varandra ändå! Ledsen att vi inte hinner ses någon dag efter jobbet den här veckan, men jag kommer inom o säger hejdå innan helgen! Puss puss, sov gott!

2009-04-01 @ 21:42:44
Postat av: anna

ja...det finns verkligen de som e sämre än dej på att höra av sej, hehehe!!



Puss

2009-04-03 @ 13:15:50
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: anna

ja...det finns verkligen de som e sämre än dej på att höra av sej, hehehe!!



Puss

2009-04-03 @ 13:16:18
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Brandt

Gumman...jag erkänner...jag är dålig :S men du vet att jag ändå finns i vilket fall ALLTID ;)

2009-04-07 @ 20:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0