Måndag sista lediga dagen..

Japp Måndag idag, och jobbet väntar imorgon igen! Men jag är ledig på lördag så har bara en 4 dagars vecka skönt!! Igår var vi hemma hos Malena o Jens på kalas/påskmiddag! malena fyllde år i veckan! var trevligt som alltid!! Vi åkte hem vid 19,30 va ganska trötta, vi la oss på soffan och såg en film sedan väntade sägen*tröttis*

I dag vaknade vi runt 10, missade one three hill igår och reprisen gick precis när jag vaknade räddade min dag haha :-) Det är ett av dem programen jag verkligen vill följa och andra avenyn såklart haha :-) ganska töntigt men såå bra haha!!

Älsklingen har match nu dem samlades kl 12,30 jag gick och tränade vid 11,30 skönt..
Sedan sprang jag inom video mix och hyrde 3 "sandra" filmen sett den ena nu aaa älskar sådana filmen..

Nu ska jag göra lite sallad, Emelie o Fredrik kommer hit strax och ska bjuda oss på mat hihi.. jag har fått ett uppdrag att göra lite sallad och visst kan jag fixa det :-) Vi ska spela lite buzz o bara tragga skit tro jag !!

lite ledsen att jag missade Rickard match idag, va ju första serie matchen men jag ville inte åka dit ensam inte så kul..hade ju tagit förgivet att Rickard föräldrar skulle dit men dem hade annat planerat, men kommer flera matcher!!

hejsålänge..

Kommentarer
Postat av: linda

Tack så mycket!!

hehe ja ibland måste man våga =) Och jag ångrar inget!! Riktigt nöjd är jag =)

Allt bra med dej??

2009-04-13 @ 22:38:47
URL: http://jacob070527.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0