Torsdag och bara regn..

Jobbat hela dagen,eller jag fick gå lite tidigare idag för jag har världens bästa chef, plus att jag fick lite sovmorgon imorgon skönt! *tack* vi brukar turas om lite!!

Idag kom danne på besök till butiken, det är våran sony ericsson kille :-) Han bjöd oss på middag och visade lite nya coola mobiler :-) honom tycker vi om!!

Frissan, ja jag gjorde bara lite nya ljusa slingor men tyckte det kändes tråkigt så det blev även en liten lila effekt som hon kallade det på ena sidan :-) varit kul att bli mörk igen nu i höst men jag vet att till våren vill jag vara ljus igen och jag hade så svårt för att bli ljus igen.. får se om jag kan hålla mig hii..

Anna, jag saknar dig.. du är så himla skojig puh.. dina inlägg på din blogg är så kuligt, skrattar varje gång..skrattar dock inte om tråkigtheterna du skiriver.. men det hoppas jag att du fattar..hoppas att du får ett jobb snart..*puss*

Älsklingen är på massage kommer nog snart hem, hur fuskigt är inte det att få gå på massage för 50kr..? det får han genom sitt jobb :-(

fredag imorgon vad skönt!! Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

aaahhh va du e gullig vännen!! Blev sååå glad att du tycker om det jag skriver o saknar mig! saknar dej me..

Kommer ju hem när jag fyller år, kanske ta en sväng ut då?

Pussen

2008-10-02 @ 19:36:55
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anna

hehe, ja det e inte lätt o va mig alla gånger! Försöker skriva så ni ska kunna se det framför er så det e skoj o läsa att jag tyckas! =)



Jag stannar bara under helgen, foffo måste ju tillbaka o jobba! Tänkte nog gå ut på lördagen. Eller jag vet inte... vi kan väl höras lite innan vi bestämmer vi mer då?

Puss o trevlig helg

2008-10-03 @ 10:24:25
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0