After work..

Då var det snart dax för lite AFTER WORK.. ( får man gå på after work när man varit ledig idag föresten?) hahah..

Varit ledig idag ju så han kunnat ladda hela dagen.. fast haft mycket
annat att göra idag ändå hhi! Nu ska jag snart gå, ska ner till systemet och köpa 2cider eller ngt..vi ska
sitta på jobbet mellan 18-19,30 och förfesta lite.. sen ska vi bowla kl 20 ute på näsby, våran 3 kille ( telefon abonnemanget 3)
ska bjuda på denna kvällen för att vi va så duktigt förra månaden hihi..
Ser dok inte lika bra ut för denna månaden ännu, men jag och Ulrika jobbar på lördag och det är långlördag
så då ska det säljas 3 abonnemang :-)

När vi bowlat en timme ska vi till banken och käka lite och bara tragga skit :-) Får inte bli för sent för mig ikväll
bara,jag ska vara pigg och vaken och öppna butiken imorgon..*suck*

har tagit ledigt nästa onsdag för att bella är nere och vi har snackat om att hitta på något nästa onsdag får se vad det blir, känner inte att jag hade så mycket tid över till henne annars.. men fredrik va snäll och kunde jobba!!

På måndag ska jag till Tand speciallisten, dem vill oxå göra en undersökning innan min operation!! :-(

Nu måste jag snart gå!! trevlig kväll!! Pussen!!

Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas ni haft en trevlig kväll!



Det kommer gå bra hos tandis, lovar! De kommer nog ta det extra försiktigt när de vet hur rädd du e gumman!



Kram

2008-10-22 @ 22:47:00
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Chefen

Tack för igår Bettis, d va riktigt kul!!! PUSS, ses i morgon! :-)

2008-10-23 @ 15:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0