Vilken galet kul helg..

Puh ja inte orkat blogga i helgen, inte haft tide heller faktiskt.. vet inte vad jag ska börja berätta haha..
Vi börjar med kick offen i i fredags.
Jag och ulrika tog tåget till helsingborg vid 15 tiden, skulle samlas 17 på gustas adolfs torg för att möta upp alla andra från dem andra städerna.. man va lite spänd och förväntansfull för vad kvällen skulle bjuda på :-) va kul att få träffa alla ,man pratar eller mailar ofta med dem men skoj att få ett ansikte på människorna oxå!!

Vi delades in i lag och fick uppgrag att lösa, skulle ta oss till några speciella platser men hjälp av gps :-)
Va så jädra kalla ute så höll på att frysa i hjäl puh!! Sista platsen va ett hotell och där samlades alla sen, vi fick lite dricka och gick igenom lite statistik och fick känna och klämma på nya mobiler :-)

Sedan väntade båten helsingborg-helsingör på oss, dem hade bokat bord på båten så vi käkade där va jätte mumsigt,
fläskfile, potatisgratäng,hel grillad vitlök haha skumt men gott kunde dok inte äta hela.. alla lukade nog lika gott sen hihi..

Sedan fick vi en smarrig efterätt oxå, jag ska lägga upp bilder imorgon orkar inte idag.. jag o ulrika måste nog sålla mkt bilder oxå ops!!!
Vi va kvar på båten ganska många timmar snacka skit och lekte lite :-)

Vi får reda på att vi ska sova hos dem som jobbar och bor i helsingborgs butikerna, det tyckte jag va lite jobbigt.. hade förväntar mig ngt annat kanske.. kändes pinsamt att bo hos någon jag inte träffat innan men men gick bra när det väl va dax att sova (06,00) Vi hade blivit lovade att få tillgång att fräscha till sig lite(kom direkt från jobbet) men blev lite tajt med tiden så vi fick aldrig det..blev inga glada minner, precis innan vi skulle hoppas av tåget bestämde jag och ulrika att vi skulle gå ner på toan och byta om och fixa oss..inte kul att gå ut och partaja när man inte kännde saj så fin..

Vid 23,45 hoppar vi av båten och går till en pub och fortsatte dricka.. sony ericsson bjöd på allt hela kvällen så det va bara att beställa vad man ville ha nice :-)

sedan blev vi dans sugna och gick vidare till ett disco, där hade vi jätte skoj.. champang och drinkar flödade.. dok tog jag det lite lungt kände inte för att dricka mera.. men rocka gjorde vi.. alla blev så galet berusade och alla gjorde nog bort sig på ett eller annat sätt ska inte gå in mera på det haha..
jens som jag och ulrika skulle sova hos blev såå nitade så vi hade lite problem att ta oss hem till honom för han va knappt kontaktbar och jag höll nästan på att slå till honom för han blev så jobbig haha.. vid 05,00 lämnde vi lacardinal som stället hette för då stängde dem.. Jag och ulrika bestämmde oss för att ta in på hotell varför det inte blev så vill jag inte berätta haha eller hur Ullis?
Nä vi väll kom hem till jens la vi oss direkt jag och Ulrika va så trötta då vi skratta å allting va skit skoj..puh!!

Vi vakande vid 10,30, bestämde oss för att packa ihop oss smyga till tåg stationen och ta tåget hem direkt..
vi skrev en lapp till jens för han sov fortfarade och tänkte nog inte vakna denna sidag jul hihi..
kändes som man följt med nån främling hem och smygit ut utan att säga hejdå hih..

vi va såå trötta och såg så slitna ut när vi satt på tåget hihi men skoj hade vi :-)
skulle hem till emelie sen igår kväll men va så trött så fick sova ett par timmat sen äta macdonalds för att komma i form igen :-) sedan va det lite tjejfest hos emelie och grand väntade :-) hade jätte skoj, älsklingen kom oxå till grand va jätte kul!!

Idag har vi inte gjort ngt alls.. tittat på tv och slappat.. lagat potatismos och pannbiff mums.. bella är här me åker hem imorgon bitti!!  Hejsålänge vänner!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vilken helg!! Lite sliten nu kanske?? Jag hade knappt varit levande vid det laget.. hehe.

Men ni verkar ju ha haft superskoj! =) Bra!



Puss på dej

2008-11-03 @ 11:44:11
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0