Tack

Tack till alla som erbjuder sig att följa med mig till sjukhuset! men jag hoppas att mamma kan följa med mig, alla ni andra hade blivit rädda för mig.. ingen har nog sett mig så rädd och ledsen innan usch..det är fruktansvärt hur man kan vara rädd för ngt så mycket..Jag blir en annan männsika och man får vara några stycken som drar i mig.. älsklingen säger jag måste söka hjälp för detta annars kommer vi aldrig kunna få barn..
och det vill vi nog :-)  (han är inte den ända som säger detta, senast sa min tandläkare det ops)

haft jätte lung på jobbet idag, tråkigt! saknar chefen oxå hon har varit borta 2 hela dagar  :-(
Imorgon kväll ska vi hem till petra och se idol och ha en liten spel kväll tror jag hihi!!

Älsklingen hade gjort middag idag, skönt! han är så duktig!!

Heeej!!!

Kommentarer
Postat av: Ulli

Saknar dig med gumsan! Ses imorgon, då ska vi fredagsmysa, hi hi! Har laddat med massor av värmeljus på Ikea idag..

2008-11-20 @ 21:40:52
Postat av: Anna

jag vet att du fixar det!! (lätt för mig o säga men...) jag vet det!!

Puss o trevlig helg

2008-11-21 @ 16:10:50
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0