Mys med Jenny!

Imorgon ska jag träffa Jenny, vi ska ses i stan vid 16 och jag skulle vara hemma vid 21 tiden sa hon, jag vet inte alls vad vi ska göra, och jag behövde inte ha något med mig, spännande! Hon vill tacka på något sätt sa hon för det jag gjorde på deras bröllop! Hade inte alls förväntat mig något för det, det var bara roligt och smickrande att vara toastmadame ♥
Ska bli mysigt att ses bara, sen blir det andra bonus, hoppas bara vi ska äta något annars blir vi hungriga haha!



I eftermiddag när jag hämtade Walle mötte vi upp farmor, Petra och hundarna för en kall promenad och sedan lite kaffe! Mysigt att ses, när man var mammaledig blev det så ofta nu går det länge mellan gångerna, walle slängde sig runt Kerstins hals och ville inte hem haha!

Lite bad ikväll. .

Walle fick köra premiär bajsen på toaletten haha, frös gjorde han men han sa till att han faktiskt blev nödig mitt i badet haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0