En kväll med tjejerna. .

Igår hade jag en dag för mig själv då Rickard och Walle åkte med hans familj till Malmö och såg Disney on ice. På förmiddagen fixade jag och Petra lite i sofies lägenhet, plockade undan granen och så! Sen slappade jag hemma bara tills det var dax att träffa mammagruppen!
Vi var på Narins restaurang på söder torg, pizza buffé hade vi bokat, till förrätt var det buffé på massa gott, vi alla åt massa där i från och mindre pizza fast den också var jätte god, tunna bottnar och fräsch fyllning! Efterrätt ingick om man bokade bord som vi gjorde, glömde ta kort på pizzan. Vi alla kommer nog gå dit igen.



Nutella pizza till efterrätt att dela på..




En drink på Bånken för mig innan jag åkte hem 00.10..



Härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0