Tycka synd om oss inlägg..

Du kan sluta läsa nu om du inte vill läsa massa gnäll..haha
Vi har haft sådan otur nu denna och förra veckan så det finns inte! Det började förra tisdagen när jag hämtade Walle på dagis att fröken sa han nog höll på att bli förkyld dem hade även fått ge han lite medicin för luftvägarna som vi har liggande på dagis! Onsdagen jobbade jag några timmar sen hem och byta av Rickard som behövde jobba.. Walles hosta var fruktansvärt! Jag var hemma med Walle resten av veckan och på torsdagen på kvällen åkte vi in på akuten då vi testat allt här hemma och jag tyckte hans andning var lite stressande. Men han syresatt sig bra och vi åkte hem igen, ännu en jobbig natt.. På fredagen innan Rickard åkte till jobbet bad jag honom köra in oss till akuten då var verkligen Walles andning stressad och han hostade massa. Vi kom direkt in och blev undersökt, det visade sig att Walle bara hade 88 på syret så han blev direkt uppskickad på avdelningen. Han fick inhalera och syret höjdes till 90. Har man under 90 blev det syrgas så vi klarade oss utan denna gången men blev inlagda.









På kvällen när Rickard slutade kom han och vi hade lite fredagsmys på sjukhuset, jag lämnade grabbarna vid 21 och åkte hem och sov då jag skulle jobba på lördagen. Riktigt jobbigt att lämna dem ♥
På jobbet fick jag sms av Rickard att dem fått lämna sjukhuset, underbart! Vi kunde fira alla ♥ hemma på kvällen med lite god mat framför tvn.



I söndags kom Syster hem från sjukhuset, hon har varit i Göteborg igen, jag och mamma var i hennes lägenhet och städade lite..
Tyvärr kan vi ju inte träffa henne då vi är förkylda.

Natten till måndagen var något av det tuffaste på länge. Kl 21 på söndag vaknade Walle och hade lite panik vi han inte in i rummet förrän hela sängen var full med kräk. Vi är vana vid kräk då han alltid kräker vid hostan, tog in honom till oss och efter en timme kom massa kräk igen utan hosta. Magsjuka var ett faktum, fått med oss från sjukhuset tack så mycket! Vi la oss på soffan och det blev kräk minst en gång i timmen till kl 04.
Så synd om honom! Det blev ännu mera Vab, jag har saker på jobbet jag inte velat missa och Rickard har massa sjuka och folk som är lediga för det är sportlov så jag hade inget val. Vi ringde 1177 i tisdags då vi inte får i Walle varken mat eller dryck. Det blev saft med våld i medicin spruta, han är inte slö så väldigt konstigt. Vi har fortfarande inte fått i honom mat.. Börjar bli orolig nu! Sista middagen var i sön och sen dess en macka, en finn crisp, non stop och smoothie typ..

igår kl 12-22 blev toaletten min vän och jag förstod fort att jag blivit smittad. Fruktansvärt!
Idag fyller Rickard år och jag ligger pall i källaren. imorgon fyller Walle år och kalaset är inställd känns så ledsamt!



När vi låg på sjukhuset kom mormor med present och bilen släpper han inte..



Tycker synd om oss ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch! Vilken pärs ni gått igenom, stackare! Hoppas ni får hålla er friska nu! ❤️

2015-02-19 @ 18:43:18
URL: http://corneliaochneosmamma.webblogg.se
Postat av: Simmo

Jag hoppas verkligen att det är nu det vänder, att ni får lov att vara friska och kunna återhämta er! Styrkekramar till er

2015-02-19 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0