Blev inte alls som vi tänkte oss..

Morgonen började på ett mysigt sätt, jag och Walle mös framför nya favorit filmen flygplan! Han är så gosig på morgonen och vill gärna ha lite välling och lugn o ro ett tag när han vaknat!






Sen hör vi Rickard från sovrummet och han säger att vi får ställa in vår frukost dejt hos Linda och Robin då han inte mår alls bra, han har ont i kroppen och förkyld. Vi skulle även till klubbkompis och kolla lite saker. Ikväll skulle Rickard träffat grabbarna men han får stanna hemma, Simonette skulle kommit hit men hon och Vigo är också sjuka. Jag tänkte att jag och Walle kunde åkt till mamma så Rickard kunde få lugn och ro men ingen bra idé när Sofie också är hos mamma fall jag och walle har några baciller med oss!
Blää för alla sjukdomar! Det blir lugn kväll hemma och hoppas på att få se melodifestivalen och äta lite god ost i min ensamhet (Rickard gillar inte ostbricka)

Trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0