Kräk, feber och nu bajs..

Igår efter dagis gick vi hem o busade. Walle var jätte trött vid 16 tiden, jag lagade mat och kl 17 skulle vi äta men han ville inte ens smaka och var ngt han tyckter är gott! Han gick o la sig i soffan och Rickard kom hem. När han var redo för sängen spydde han massor. . och en tim senare en laddning till.. Vi sov på soffan jag och Walle och kl 02 ville han kräka igen men kom bara slem. Imorse var febern 39.5 och kräk byttes mot bajs..3 tim har Walle sovit och jag har också vilat men hunnit tvätta också.



I tisdags efter dagis gick vi till Kerstin och fikade och busade..







Nu hoppas jag att vi andra klarar oss.. håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0