Tuff vecka..

Imåndags åkte jag o mamma till Willys, vi han bara vara där 5min innan Tommys chef ringde och sa att Tommy var på akuten för han tappade minnet. Tommy är mammas sambo. Mamma fick åka till akuten! igår fick Tommy komma hem, sjukskriven och får inte köra bil på en månad. En propp hade "bara" passerat som tur var, han har lite problem med närminnet. Usch vad rädda vi blev, mammas första tanke när hon åkte till akuten var att han kanske inte skulle veta vem hon var!
Även denna dagen fick sofie motgångar med sin väntan på operation och dagen var väldigt mörk!
Jag vill inte se min syster såhär mera, hon är så värt ett värdigt liv och inte så som hon har det nu, lider så med henne ♥ och hennes barn ♥ jag håller tummarna att det händer något snart!
Tur vår älskling livar upp mörka stunder!









Kommentarer
Postat av: Simmo

Vi håller alla tummar och tår att det vänder snart och att allt ställs tillrätta! Styrkekramar i massor!♡

2014-11-07 @ 13:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0