En dag på dagis. .

Igår tyckte vi att Walle var redo för dagis efter att det varit fullt ös och ingen hosta på hela helgen! Slutade tidigt igår och när jag hämtade tittade fröken på mig och sa att hon inte vågade säga det men hon hade nyss upptäckt att walle hade feber :-( såå tröttsamt och så synd om honom som inte får vara frisk och så synd om mina arbetskamrater som jag ställer till det för :-( Nu ska jag jobba mitt pass imorgon iallafall och Rickard ska sluta tidigare imorgon så vi har pusslat lite och löser av varandra hemma. Hoppas jag kan jobba på fredag då det är löne fredag och mycket på schemat, men vad gör man om han fortfarande är sjuk och Rickard måste jobba?!



Kommentarer
Postat av: Marie

Hej,

Jag känner inte dig men läser din blogg och tycker så synd om er som får ta så många sjukdagar med Walle. Jag har själv två barn; 7.5 och 4 år nu; och jag tyckte att det första året på dagis var helt hopplöst; men det finns ett ljus i tunneln; det blir bättre!!! Kämpa på; kram

2014-11-28 @ 09:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0