Helgen..

Vi hade en oplanerad helg, vi skulle bara mysa och göra lite nytta men ett samtal från mitt jobb i fredags ändrade lite på allt haha! Walle var på dagis 9-13.30 hämtade honom och mamma kom hit jag åkte in och hoppade i jobbklädderna.. Jag var lite närvös hihi! När jag kom hem vid 20 sov Walle och Rickard kollade film!
Jag gjorde honom sällskap lite innan jag gick och la mig! Igår jobbade jag 8.30-15.35 det gick ok men tufft på golvet och hitta sakerna kunderna frågar efter, kommit väldigt mycket nytt!
Rickard och Walle körde och hälsade på i skoglösa och önnestad! Dem hämta mig, vi tog maxi, handlade gott och skyndade oss hem för att se handbollen på tvn :-)
Rickard fick sms av Macke, han ville ses och ta några öl! 19.30 stack han och jag la Walle sen njöt jag av en film och godis! Idag han Rickard knappt gå upp förrän golfbanan väntade!
Glad att Rickard stack till Macke igår vet att han velat träffa honom ett tag!



Så nu är det slut på mammaledigheten!

Jag har en fråga, försöker ni följa dagis rutinerna hemma också?!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi har ungefär samma mat och sovtider som på dagis!

2014-05-04 @ 19:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0