Måndags morgon..

Jag o Walle har ätigt god frukost, låg och drog oss ända till kl 07 😃


Igår morse gick Rickard upp med Walle kl 06.30 och jag fick sovmorgon men just då kunde jag inte sova mkt längre, ja gick upp och bakade scones! Men sen blev jag på dåligt humör och tyckte det mesta var tråkigt, jag fick skylla mig själv men var ju trött! jag gjorde lite nytta och tänkte sova när Walle sov men han ville inte sova förrän 12.15 haha! Bäddade rent i våra sängar, tvättade och strök kläder! Rickard dammsuga och städade bilarna. Vi vill göra så mkt i vårt hus nu känner vi, men vart ska vi börja? längtar såå till jag får en inkomst som är lite högre jag är less på att inte ha några pengar, less på att rickard ska behöva betala allt.. vi vet att det är så men jag är trött på det!

4veckor till inskolningen idag.. blandade känslor men som sagt skönt med mera pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0