Mammi mammi..


Åh Walle har varit så mammi nu några dagar en riktigt mammagris! Inget annat duger! Jag får inte gå en meter från honom då blir han så ledsen.. han bara klänger och ställer sig mot mina ben. igår kväll när Rickard jobbade kunde jag knappt varken kissa eller äta..
Han somnade vid 19 han var trött men vaknade 19.30 och jag fick inte honom att somna om, inget fungerade. .bara min famn! Rickard kom hem och tog över men det gick verkligen inte att få honom att sova. Jag gick och la mig i gästsängen med honom och han somnade tätt intill mig och där sov vi hela natten! Walle vaknade inte en ända gång. han vill ha massa närhet♥



Kommentarer
Postat av: Nina

Det ser likadant ut här, otroligt klängig och kramsjuk. Får han inte som han vill blir han vansinnig och skriker som en stucken gris typ ;-) hihi
Kram.
PS jag ska börja jobba 1 juni och mannen ska gå på pappaledighet hela sommaren.. DS

2014-01-23 @ 08:46:03
URL: http://www.awifeamotherawoman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0