Överraskande Rickard!

Puh då är helgen över med lögner och påhitt haha! Men roligt har det varit att planera denna grabbfesten åt honom!
Han var och hjälpte sina föräldrar i lördags hela dagen och under tiden fixade jag här hemma, städade och gjorde pizzor! Mamma hjälpte mig med Walle ett par timmar! Vi hade sagt att jag och Walle skulle åka ut till Rickard och hans föräldrar senare på kvällen, men vid 18 när alla grabbarna var hos oss ringde jag Rickard och sa jag nog blivit magsjuk så han får komma hem istället och det gjorde han och när han går innanför dörren hoppar alla vännerna fram och sjunger för honom! Surprise!!!
Jag o Walle åkte till Petra! Rickard hade en super kväll/natt i lördags och igår var han inte lika kaxig :-) Jag känner mig väldigt nöjd med min överraskning ♥

Denna veckan är det verkligen fullt ös..imorgon kommer Olivia ner, onsdag fyller Rickard år, torsdag fyller Walle år och det blir kalas för en del släkt, fredag åker olivia hem, lördag dop för Lowa och söndag kalas för grabbarna med resten av släkten haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0