Helgen. .

Japp den blev inte som vi tänkte oss alls.. fick ställa in alla planer igen!
I fredags jobbade jag och Rickard vabbade, fick sms på morgonen att dem åkt till akuten igen.. stackars hjärtat! Det var jobbigt att vara på jobbet när dem var på sjukhuset, var så trött dessutom! Killarna kom hem på kvällen och jag tog med mig mat från kosan så blev lite mys hemma! Walle har blivit bättre nu för varje dag och idag var vi på återbesök. Hans lungor lät bra, öroninflammation på ena örat men den antibiotikan han får nu ska ta det oxå! vi fick behålla apparaten i vinter och fick medicin till den på recept känns bra för den hjälper. Idag vabbade jag och imorgon är det Rickards tur igen! Jobbig månad att vara borta från våra jobb, då båda har massor att göra!





Såå duktig ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0