Tidigare mornar än vi är vana vid..

kl 05 igår vaknade Walle i sin säng vi tog över honom till oss och då brukar han sova en tim till men icke igår.. han skulle till dagis 9-12 igår och sen sova när jag hämtat honom, han var så trött redan kl 8 så jag tog en promenad med honom så han fick sova en tim innan dagis. Rickard lämnade honom igår och idag och det har gått bra! jag ska strax hämta honom idag är tiden 9-13.30 sista timmen är att sova så det gör han förhoppningsvis när jag kommer..
Vi fick mycket gjort här hemma igår, jag storhandlade till festen på lör mä och systrarna var här, alltid trevligt! Bella hjälpte Rickard också lite! Hämtade cider på jobbet jag o bella beställt :-)
Nu får jag strax gå och hämta min plutt!
Känns konstigt att vara utan honom är hemma men har fått mkt gjort :-)

Bild från igår när Walle hittade sin låda med majskrokar.. blev tyst i hallen en stund..



Kommentarer
Postat av: Marie L

Gud va skönt att det går så bra med inskolningen, det är få förunnat att det går så bra! Och att han inte blivit sjuk; brukar ju annars komma på beställning när de börjar dagis..

2014-04-24 @ 14:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0