Härlig fredag!

Haft en mysig fredag! Lämnade Walle på dagis kl 10 han slumrade i vagnen 15min innan han lämnades, han blev ledsen när jag gick det var jobbigt.. Men jag vet att det fort går över. Jag gick hem och gjorde lite nytta, plockade undan, städa toaletten uppe, uterummet, dammsugit överallt sen kl 12.15 gick jag ut och bara njöt i solen, känns konstigt att vara hemma utan Walle men försökte utnyttja tiden och sen även slappa :-)


Vi mötte upp Petra o Zoda för en promenad hem till dem, haft en trevlig kväll hos Kempner!


Walle har nyss somnat, trode man va trött efter dagis men haft svårt att få honom isäng om kvällarna. .
Igår kväll somnade han 20.30 men då var han trött, men fram till dess var det fullt upp! På dagis sover dem 12.15-13.45 max..
Får hoppas han vill börja sova vid 19 19.30 snart igen..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0