Hemma idag mä..

Varit hemma idag mä och snorat, Walle har hostat!
Walle blev störd hela eftermiddagen igår av hosta så han kunde inte sova tyckte så synd om honom.. Mamma hjälpte mig lite med Walle igår när hon slutade skönt. Vid 16.30 mailade jag barnläkaren i åhus som hjälpt oss mkt,han svarade efter 15min.. han ville lyssna på Walle om han ev skulle skriva ut mollipect.. han undra om jag kunde komma direkt men varken jag eller Walle var påklädda så jag frågade när jag senast fick komma, han sa 18.30 funkade för honom, han stänger 18 men då var han tvungen att köra sin son till träning.. vilken service att sedan komma tillbaka och hjälpa oss.. Sen till maxi igår direkt och hämta hostmedicinen. .
idag har Walle och jag sovit en del skönt! Rickard kom hem lite tidigare från jobbet mä!
Ikväll skulle vi varit på fredagsmys hos Jenny o Daniel men fick ställa in det så tråkigt :-( hade sett fram emot det!

Walle somna nu 20.30 men 15 min räckte sen var det full rulle igen..galet!!


2st vassa bissingar har nu visat sig hihi så gulligt!!

Glömt att berätta att vi var på ikea med syrran i onsdags..








Önskar en okej natt... Nattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0