Lördags morgon. .

På väg till jobbet nu, sista dagen sen väntar mamma ledighet igen! Kommer jobba någon lördag och någon dag vid jul o nyår om vi får ihop det med Walle och hur Rickard jobbar osv.

Igår kväll efter jobbet åkte vi till svärföräldrarna och hade fredagsmys med god mat och idol! Det var längesen jag var hemma hos dem, det var trevligt! Svärmor hade shoppat lite till Walle, jätte fina kläder! Glad man blir ♥

Idag ska Walle fotas, jag kan tyvärr inte vara mä men Marie ska hjälpa Rickard och jag litar på henne, haha! Fått i uppdrag att packa ner olika ombyte och lite accessoarer. .Ska bli kul att se bilderna sen :-)

Kl 17 ska vi hem till Sofie o Johan och barnen var längesen vi gjorde ngt så ska bli mysigt!

Imorgon ska jag äntligen få träffa Lowa och hennes föräldrar ♥
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0