åååå!

Haft en jätte härlig fre förmiddag med Marie från jobbet. vi åt frukost, gick en promis och njöt sedan av duvanders chokladtårta jag köpt igår för visste att Marie fyller år imorgon, tror hon blev glad!







Igår kväll vid 22 var Walle jätte pigg han var på världens goaste humör.. han höll på till 23 innan vi somnade, han tragga o hade sig! Men han vaknade inte förrän 03 och sedan 07.30 jag fick byta o busa liten stund innan han ville ha mat har aldrig hänt!


Nu har jag fixat mig och badat Walle, la han nyss i vagnen han vill sova lite ute igen tror jag ♥ ser trött ut va?:-)

Sitter med tjock tröja på altanen nu skulle vilja ta av mig men har fått så ont i ena bröstet fy för lider..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0