Vilken dag?

Blir lite förvirrad på dagarna.. mer än vanligt hihi..

Pappa, Kristina och hennes dotter Kajsa har bott här dessa dagar, mysigt! Ella och Olivia har varit hos Sofie. Igår åt vi en lång frukost, hade inga planer på dagen mer än att dem ville köpa ngt till oss och Walle. Jag sa att jag önskade mig en babyvakt så vi åkte och köpte en sådan. Pappa tyckte vi skulle ha en med lite finesser.. Så blev en med kamera, zoom, vaggvisor och mkt annat!
Vi åkte hem och fikade sen innan det var dax för middag hos Sofie och Johan.
Dem bjöd på god lax och kladdkaka! Jätte gott! Nu måste jag börja att ta tag i mina 10kg jag har kvar..haha!
Idag vid lunch styrde dem mot Eskilstuna igen..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0