Onsdag..

Idag fick vi ställa klockan på 8, och klockan väckte oss! Trode vi skulle vara vakna innan..
Vi gjorde oss redo och kl 10.30 var vi på socialförvaltningen så nu är Rickard pappa på papper också! Vilken tid allt tar innan man kommer iväg men man får nog rutin på det mä. Gick inom jobbet och skulle säga hej fick träffa 3st bara, några satt i möte så gör ett nytt försök imorgon då vi ändå ska till bvc, skulle varit där idag men hon ringde igår och ändra vår tid lite typiskt men men..

ikväll var jag o Walle hos fam kempner och åt lite mat och myste!
Nu skulle jag kunna tänka mig att sova ska se om Walle gör mig sällskap..

Dessa bilderna är från tidigare ikväll..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0